Pogoji poslovanja


Dobrodošli v spletni trgovini Hecht; vse za vaš vrt in okolico. S spletno stranjo upravlja Tojnko Mojca s.p., ponudnik storitev e- poslovanja ( v nadaljevanju »ponudnik«). Za vse uporabnike veljajo v nadaljevanju navedeni splošni pogoji, ki jih je potrebno upoštevati. Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. V primeru, da se s splošnimi pogoji ne strinjate Vas prosimo, da spletno stran zapustite. Pridružujemo si pravico spremembe splošnih pogojev na spletni strani Hecht.si. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.
Uporabnik je vsak, ki nakupuje v spletni trgovini Hecht.si.
 

Cene in plačilni pogoji
Vse objavljene cene so v EUR in vsebujejo DDV. Cene veljajo za nakup preko spletne trgovine Hecht.si in se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Zavezanci za DDV so dolžni ob naročilu navesti tudi svojo davčno številko.

Načini plačila v spletni trgovini Hecht.si
Plačilo je možno po predračunu (po položnici BN 02); kupec pri oddaji naročila izbere način po predračunu pri čemer bo uporabnik na vpisani elektronski poštni naslov prejel predračun v katerem bodo zajeti vsi podatki za plačilo, pri čemer se znesek nakupa preko banke ali spletne banke nakaže na SI56 6100 0001 6933 346 - DELAVSKA HRANILNICA. Predračun si lahko izdela pravna ali fizična oseba. Javni zavodi morajo ob naročilu poslati naročilnico in so upravičeni do plačila v zakonskem roku. Po prevzemu pošiljke kupec do dostavljavca nima dodatnih stroškov.
Pri plačevanju preko predračuna je na plačilnem nalogu potrebno obvezno vpisati ime in priimek kupca.


 

Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Garancija ne pokriva:
1. Normalne obrabe izdelka
2. Mehanskih poškodb (npr.: poškodb povzročenih z ostrim predmetom, zvijanjem, stiskanjem, padci ipd.)
3. Napak ali škode povzročene z nepravilno uporabo izdelka ali z ravnanjem v nasprotju z navodili z uporabo proizvajalca
4. Napak zaradi dejavnikov, ki so izven razumnega dosega garanta
5. Ne pokriva napak, ki so nastale zaradi povezovanja izdelka z nepravilno nameščeno ali okvarjeno dodatno opremo
6. Garancija ne velja, če je bil izdelek izpostavljen mokroti, vlagi, ekstremnim toplotnim oziroma drugim pogojem okolja,hitrim spremembam teh pogojev, korozivnim vplivom, oksidaciji, razlitju hrane ali pijače ali kemičnih sredstev
7. Garancija ne velja če je izdelek odpiral, spreminjal ali popravljal kdor koli drug raze pooblaščenega serviserja
8. Garancija ne velja če so bili spremenjeni ali popravljeni podatki na garancijskem listu ali računu.
 

Omejitev odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost, točnost in popolnost podatkov objavljenih na tej spletni strani. Prav tako si ponudnik pridružuje pravico do spreminjanja vsebine spletne strani brez predhodnega obvestila. Za kakršnekoli posledice, ki bi nastale zaradi sprememb vsebine, ponudnik ne prevzema odgovornosti.

Naročila
Možnost oddaje naročil je 24 ur na dan vse dni v letu. Obdelava naročila se začne takoj po prejemu naročila preko nakupovalne košarice. Po opravljenem postopku nakupa bo uporabnik preko elektorske pošte prejel obvestilo o prejemu naročila z vsemi potrebnimi podatki o nakupu. Pri tem mora biti kupec pozoren na pravilen vnos podatkov. Kupec prejme elektronsko sporočilo tudi v trenutku odpreme blaga. Naročilo bo predvidoma dostavljeno naslednji delovni dan od prejema obvestila glede odpreme blaga. Za zamude nastale zaradi dostavnega podjetja ali za zamude dobaviteljev pri izdobavi izdelkov, ponudnik storitev ne odgovarja. Ko uporabnik odda naročilo se smatra da le ta sprejema in se strinja s splošnimi pogoji .
Spletna trgovina Hecht.si ne nosi naknadne odgovornosti za primer da ni v stanju dobaviti določenega artikla ali za primer zamude pri dobavi iz strani dobavitelja.


Pravica do odstopa, vračilo izdelkov, vračilo vplačil
Uporabnik ima po 43. Členu Zakona  varstvu potrošnikov pravico, da v štirinajstih dneh od prevzema blaga oz. oddaji naročila ponudnika preko elektronskega naslova info@hecht.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki ga kupec mora vrniti ponudniku je strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejmemo. Blago je potrebno vrniti prodajalcu v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe( nakupa). Izdelki morajo biti nerabljeni nepoškodovani in v originalni embalaži, katera mora biti nepoškodovana, v nasprotnem primeru se vračilo blaga zavrne. V primeru da uporabnik naroči dva ali več izdelkov ima pravico od odstopa pogodbe-nakupa za posamezna izdelke. Ponudnik vrne celotno kupnino v najkrajšem možnem času, najkasneje v roku 30 dni od prejetja sporočila o odstopu od pogodbe-nakupa, pri čemer se bo celotna kupnina vrnila kupcu na njegov TRR. Kupec je dolžan vrniti blago na naslov: Tojnko Mojca s.p., Trg borcev NOB 13, 1431 Dol pri Hrastniku

Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru da kupec prejme fizično poškodovan paket ali paket, ki kaže na znake odprtja oz. paket z manjkajočo vsebino, je potrebno le tega odnesti na najbližjo pošto in ga vrniti v takšnem stanju, kot je bil prejet in sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali dosavni službi z izpolnitvijo reklamacijskega zapisnika. Skupaj z pošto ali dostavno službo si bomo prizadevali da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Odprema, dostava in prevzem izdelkov
Izdelki bodo kupcu dostavljeni preko pošte, dostavne službe ali po dogovoru z ponudnikom, v dogovorjenem času. V primeru da v tem času ne boste dosegljivi boste o dospeli pošiljki obveščeni . V tem primeru lahko izdelek prevzamete na svoji lokalni pošti v roku 15 dni.
Stroški pošiljanja se obračunavajo po ceniku Pošte Slovenije ali po ceniku dostavne službe in jih poravna kupec.  Prevzem je na osnovi identifikacijskega dokumenta mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki so bili navedeni od oddaji zahtevka za dostavo.
 

Arhiviranje pogodb
Vse sklenjene pogodbe med ponudnikom in kupcem so arhivirane pri ponudniku. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti info@hecht.si


Dodatna vprašanja
Za pomoč in dodatna vprašanja v zvezi z našo ponudbo nas obvestite na info@hecht.si in v najkrajšem možnem času bomo skušali odgovoriti na vaša vprašanja.